Heb jij je pasfoto al in Sportlink staan?

Het nieuwe seizoen is gestart, de handbalschoenen kunnen weer aan. Altijd een fijn moment zo na de zomervakantie.

Helemaal als je ook zeker weet dat je kunt gaan spelen.

Waarom zeggen we dit?
Als je voor de eerste wedstrijd geen pasfoto op je digitale spelerspas in Sportlink hebt staan, mag je NIET spelen!  

Als er nog geen foto van jou in Sportlink staat,  kun je deze zelf toevoegen via de app. De foto moet wel recent, duidelijk en goed gelijkend zijn.

Als je niet goed herkenbaar bent, kunnen scheidsrechters je weigeren deel te nemen aan de wedstrijd.
Kortom een vakantiefoto met zonnebril wordt niet gewaardeerd en kan leiden tot het feit dat je alsnog niet mag spelen.

 Het fotobestand moet van het formaat JPG, GIF of PNG zijn. Formaten zoals PDF, BMP of TIFF zijn niet toegestaan.

Om de kwaliteit van de foto te behouden, adviseren wij je om te kiezen voor een foto kleiner dan 2 megapixel (1600x1200).

Het invoeren/wijzigen van foto’s blijft een eigen verantwoordelijkheid. Voor uitleg/info over het toevoegen van een pasfoto
in de app https://support.sportlink.nl/support/solutions/articles/9000130349-waarvoor-wordt-mijn-foto-gebruikt-

Indien het zelf niet lukt via de app kun je ook een foto sturen naar het secretariaat van je vereniging, zij kunnen ervoor zorgdragen dat de
foto alsnog  in Sportlink komt. Voor uitleg over het toevoegen van een pasfoto door verenigingen klik hier. Geen pasfoto in Sportlink = NIET spelen.

Alleen de NHV digitale ledenpassen worden bij wedstrijden gezien als geldige legitimatiebewijzen.

NB: een nieuwe foto toevoegen kan het gehele jaar door, een bestaande foto wijzigen kan alleen in de competitievrije maanden juli en augustus

 

Wij wensen jullie een mooi seizoen 2017-2018 toe!