Algemene Ledenvergadering (ALV) gepland op maandagavond 26 oktober 2020, aanvang 19.30 uur

Helaas is de ledenvergadering van 3 oktober geannuleerd vanwege de Corona beperkingen om met grote groepen samen te komen. Het bestuur van het Nederlands Handbal Verbond heeft de nieuwe datum vastgesteld op maandag 26 oktober.

Omdat er nog geen uitzicht is op verruiming van de Corona beperkingen, gaan we de vergadering voor het eerste in de geschiedenis van de het NHV grotendeels digitaal doen. Een uitdaging om te organiseren en tegelijkertijd een mogelijkheid voor verenigingen om op eenvoudige wijze mee te praten en hun stem te laten horen.

Noteer de datum van 26 oktober alvast. De agenda blijft onveranderd en is al gepubliceerd op de website van het NHV: https://www.handbal.nl/bondsvergadering/

In de week voorafgaand aan de ALV publiceren we via de website en de HandbalNL App hoe u kunt deelnemen.

We beseffen dat in deze onzekere tijd veel verenigingen vooral bezig zijn om de eigen verenigingsactiviteiten te organiseren. Dat vraagt veel inzet en improvisatievermogen van bestuurders, kaderleden, scheidsrechters en verenigingsleden. Maar we hopen dat verenigingen ook de blik richten op de toekomst en de strategische richting waar we samen een besluit over moeten nemen. We zien graag veel verenigingen deel nemen aan de digitale ALV om hier met ons over te spreken.